http://www.hrexecutive.ro/

Cauta


Newsletter
Fiti la curent cu noutati din domeniul HR si update-uri ale aplicatii HR Executive.

Incearca aplicatia
timp de 10 zile
Pentru o mai buna intelegere a aplicatiei HR Executive va invitam sa testati aplicatia pe unul din serverele noastre...
Galerie foto
Va invitam sa vedeti cateva ecrane ale aplicatiei HR Executive

Prima pagina » Ticheting

Ticheting

Modulul de Ticketing este destinat tuturor companiilor care isi desfasoasa o anumita activitate in functie de sesizari sau evenimente care necesita tracking-ul in diverse faze(Confirmare, Inregistrare, Trecere In Lucru, Finalizare) si de un program de interventie si rezolvare bine determinat, pe baza de SLA-uri, timpi de reactie, timpi de interventie, responsabili de proiect sau task-uri helpdesk.

Functionalitatile Modulului de Ticketing

Inregistrarea sesizarilor sau evenimentelor

  • ofera o metoda usoara si dinamica de inregistrare si urmarire a sesizarilor;
  • acces imediat al utilizatorilor si al tehnicienilor la Knowledge Base and Solutions (adaugarea sau consultarea de solutii si raspunsuri pentru probleme recurente sau uzuale astfel incat sa nu fie necesara escaladarea in continuare a procesului);
  • istoricul fiecarei sesizari este usor accesibil si ofera statusul in care se afla pana la detaliul de minute si modul in care progreseaza in interiorul organizatiei dumneavoastra sau ce actiuni au fost luate, daca este cazul;
  • sesizarile pot fi inregistrate de catre orice utilizator, dar sunt evaluate de catre Administratorul aplicatiei si introduse in fluxul de lucru sau sunt asignate direct unui grup de lucru predefinit;
  • link-uri in Tabelul de Tichete care permit atasarea de documente cheie la sesizare;
  • fiecarei sesizari i se asociaza un nivel de urgenta.

Actiuni corective si de rezolvare a sesizarilor

  • aloca actiunile corective si de rezolvare in orice moment pe parcursul fluxului;
  • determina cine si prin ce metoda trebuie informat cu privire la o actiune de corectie si rezolvare;
  • escaladarea automata a pasilor pe care trebuie sa ii urmeze sesizarea in cadrul unui flux neasistat, atunci cand departamentul de Helpdesk nu functioneaza.

Sarcini si notificari

  • template-uri de e-mail pre-salvate pentru fiecare status sau nivel la care se afla tichetul. Informarea rapida a celor care au efectuat sesizarea despre progresul realizat in fiecare stadiu al tichetului;
  • accepta un sistem de alerte prin e-mail sau sms catre cei desemnati sa realizeze anumite task-uri in diverse faze in care se afla tichetul;
  • istoric al mail-urilor schimbate pentru definirea problemei, atasat fiecarui tichet.

Rapoarte

  • rapoartele pot fi customizate in functie de parametrii si conditiile cerute de managementul companiei.

Beneficiile Modulului de Ticketing

  • Integrare multi-site care permite gestionarea sesizarilor sau tehnicienilor din locatii diferite;
  • Monitorizare pro-activa a evenimentelor si sesizarilor pe intreaga durata de viata, precum si istoricul lor in functie de diversi parametrii;
  • Sondaje care pot defini gradul de satisfacere al utilizatorilor in rezolvarea sesizarilor sau nivelul de competenta al tehnicienilor;
  • SLA Management;
  • Alerte via e-mail sau sms transmite persoanelor corespunzatoare, atunci cand sunt depasite SLA-urile;
  • Reduce timpii de raspuns si creste eficienta prin desemnarea si notificarea automata pe e-mail sau sms a responsabililor de diverse faze din ciclul de viata al sesizarilor sau evenimentelor;
  • Puteti gestiona un numar nelimitat de sesizari si evenimente;
  • Economisiti timp si bani prin eliminarea confirmarilor via e-mail sau telefonic;
  • Permite o statistica a eficientei fiecarui actor implicat in proces;
  • Permite monitorizarea resurselor utilizare la remedierea unei defectiuni sau rezolvarea unei sesizari;
  • Posibilitatea de a configura mai multe nivele de prioritate;
  • Ofera managementului posibilitatea unui control strict si eficient al sesizarilor si evenimentelor, de oriunde s-ar afla, indiferent de locatie si timp;
  • Campurile pot fi personalizate numeroase moduri pentru a satisface nevoile dumneavoastra unice;
  • Asigura faptul ca organizatia dumneavoastra adera la proceduri si standarde comune evitand astfel contradictiile si erorile costisitoare;
  • Posibilitatea ca toti utilizatorii sa acceseze intotdeauna ultima versiune a unui document aprobat.

Scroll to top